Shure SE530PTH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Shure SE530PTH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kieskeuerig1968 31-12-2011
Geschreven voor: Shure SE530PTH

De opvolger van de SE535 heeft andere accessoires dan de SE530, maar lijkt verder hetzelfde. Met recht hebben 4 anderen al een 10 gegeven, want wat een perfect geluid kom daar uit zeg! Ik kan me niet voorstellen dat het nog beter kan. In ieder geval geen MP3 gebruiken, alleen lossless. En waarschijnlijk is nu mijn iPod de zwakste schakel. Maar ik geniet nu van alle details in de muziek die ik eerst niet hoorde. De isolatie van het omgevingsgeluid is heel hoog, tot wel 30dB. Daarom goed opletten in het verkeer (hoor je niet!!!) en of er misschien iemand is die wat tegen je wilt zeggen :-)

Tom Hoven 22-09-2009
Geschreven voor: Shure SE530PTH

Heb deze oordopjes nu bijna een jaar, ze worden geleverd in een mooi stalen doosje, met alles erop en eraan. een uur of 100 inspelen later en genieten maar.

gebruik ze in combinatie met een Cowon IAudio S9 (16gb) en een NuForce icon Mobile (versterker) het geluid is werkelijk fenominaal, 6 drivertjes in totaal, per oortje 2 armature woofers, en een dedicated armature tweetertje.

heb hiervoor Shure EC2 gehad, en Shure SE210. dit zijn allebij oortjes met maar 2 drivertjes, en dat verschil merk je meteen. het is een heel vol en warm geluid. vooral in combinatie met de S9, die support geeft voor suround sound.

deze in-ears zijn hun geld het zeker waard, vooral als je ze via engeland besteld, met deze lage pond kan het tot 200 euro schelen.

Rob_Shure 26-06-2009
Geschreven voor: Shure SE530PTH

Dit is echt de beste hoofdtelefoon, die ik ooit heb gehad. Het enige nadeel is eigenlijk, dat een mp3-speler (Creative Zen) geen recht doet aan de geluidskwaliteit. Daarvoor is aanschaf van een portable amplifier eigenlijk wel vereist.

Als ik deze Shures inplug in mijn thuisstereo (Denon), dan is het geluid onvoorstelbaar geweldig.

Ik heb mijn paar in Engeland aangeschaft, dat scheelt al vlug zo'n 50 a 100 euro. (Een goeie site daarvoor is www.all4mp3.nl. Daar kun je ook nog een 10%kortingsbon gemaild krijgen.)

Joey24 03-04-2009
Geschreven voor: Shure SE530PTH

Inderdaad een hoop geld voor een setje in-ears maar ze zijn het geld meer dan waard. Ik heb ze nu een paar weken en ze klinken echt fantastisch, ik had al de Shure E2C's maar aangezien dat single drivers zijn was ik toch niet helemaal tevreden over het geluid. Ze zijn wel vele malen beter dan de andere in die prijsklasse. Deze SE530's zijn echter van een totaal ander niveau, zeer diepe bas met mooie hoge en midden tonen. Veruit de beste (en duurste) in-ears die momenteel te koop zijn maar ze zijn elke cent waard. Je krijgt er diverse maten sleeves en verlengkabels bij en ook een PTH module die werkt als een soort microfoon zodat je de earbuts niet elke keer uit je oren hoeft te halen als er iemand tegen je praat. Al met al een aanrader.

Hugo L 17-01-2008
Geschreven voor: Shure SE530PTH

Tja, het is veel geld. Maar wat een geweldige hoofdtelefoontjes! Ik heb veel verschillende hoofdtelefoons gehoord, maar dit overtreft werkelijk alles. Ik laat mijn Sennheiser HD650 er zelfs voor staan. Dit blokt vrijwel al het omgevingsgeluid weg, waardoor je ongestoord kan luisteren naar een transparant geluid met diepe bas en ongelooflijk hoog tegelijkertijd. Er zitten 3 speakers in en dat hoor je goed. Het betekent dat je je muziek opnieuw ontdekt. Het is een ongekend detail wat tevoorschijn komt. Het zitcomfort is erg goed, met een ruime keuze aan verschillende soorten oordopjes. Mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte foamdopjes. Die dopjes zijn een ware vooruitgang ten opzichte van de gele foam in vorge versies van Shure.
Het is veel geld, maar wat is geluk waard?

heinekenz 04-01-2014

Ik heb de SE535, maar mijn HD650 steekt echt met kop en schouders erbovenuit!
Heb je wel een goed bron?
Ik gebruik een ibasso DX100 met een emmeline SR-71a